Maandag 19 maart - Eze & Monaco

19 maart 2018 - Monaco, Monaco

Wij zijn vandaag naar de botanische tuinen geweest in Eze. 's morgenvroeg vertrokken we naar Eze, onderweg konden we genieten van t mooie uitzicht. De hele groep is naar boven gelopen door tuinen en door de smalle paadjes. Boven op de top konden we genieten van een mooi uitzicht.

Eenmaal beneden konden we vertrekken naar Monaco. De hoofdstad van Monaco is Monte Carlo. Monaco is erg duur hierdoor vindt je hier vele dure auto's, sjieke hotels en mooie boten in de haven.

Eerst kregen we in Monaco vrije tijd om te lunchen. Daarna hebben we een stadswandeling gemaakt waar we langs de havens zijn gelopen en een ander stuk Monaco hebben gezien. Onderweg zijn we nog even gestopt bij het casino, hier kon je de mooie inrichting zien. Voor diegene die 18+ waren mochten een klein stukje verder naar de spelmachines.

Na de wandeling zijn we terug gereden naar het hotel waar we 's avonds vrije tijd hadden. Hier hebben we een leuk eettentje opgezocht. Na het eten was het al weer tijd om te douchen en te gaan slapen. Om uitgerust te zijn voor de volgende dag !