Donderdag 22 maart - Avginon - Lyon

22 maart 2018 - Avignon, Frankrijk

Vandaag was het tijd om alle spullen pakken te en te vertrekken naar Avginon. De wekker stond wat vroeger omdat om half 9 controles zouden krijgen van de kamers. Na het bezoek van de lerares was het tijd om te laaste keer te gaan onbijten in Nice.

Na het gezamenlijk ontbijt hebben we met de koffers verzameld bij de bus. Toen iedereen in de bis zat en alle koffers waren ingeladen was het tijd om te vertrekken naar Avginon.

Eenmaal aangekomen in Avginon moesten we bij het pales de papes. Vanuit hier hadden we 1,5 uur vrije tijd om de stad te bezichtigen. Er was een mogelijkheid ok het paleis te bezoeken waar pausen in de middeleeuwen verblijft hadden.

Om half 5 was het tijd om te verzamelen. Nadat iedereen uiteindelijk bij de bus was konden we om 5 uur vertrekken naar Lyon. In de bus kregen we te horen dat de leraren een buffet hadden geregeld in het hotel. Hier was iedereen blij mee..

Direct bij aankomst werden we ingecheckt en zijn we gezamenlijk gaan eten. Toen iedereen uitgegeten was mochten we de koffers pakken. We kregen de sleutels van onze kamers waar we de laatste overnachting zouden doen.

We gingen optijd naar bed omdat we vroeg moesten vertrekken terug naar Nederland!!