Vrijdag 23 maart - busreis Maastricht

23 maart 2018 - Lyon, Frankrijk

Na een leuke maar vermoeizame studiereis was het tijd ok Frankrijk te verlaten en weer terug te gaan naar Maastricht. Het was vroeg opstaan en vroeg ontbijten ( voor sommige blijkbaar te vroeg). Na het uitchecken was het tijd om met alle koffers naar de bus te komen. Bijna iedereen was netjes op de afgesproken tijd aanwezig. Nadat iedereen compleet was konden we een half uurtje later vertrekken richting Maastricht.

Onderweg kwam iemand er achter dat hij/zij zijn koffer was vergeten was in de lobby. Oeps...! Onderweg hebben we 2 tussenstops gemaakt en kregen we een quiz. De quiz ging over de dingen die we gehoord en gezien hadden. Voor de 2 winnaars was er een cadootje.

Een paar leerlingen hadden tijdens de reis de bus netjes gepoets zodat de buschaueffeur ook op tijd naar huis kon. Na het ophalen van fooi en verschillende toespraken reden we Nederland binnen. Om 17:15 kwamen we aan in de geusselt waar de familie/vrienden stonden te wachten. Na een vermoeiende maar leuke en mooie studiereis gingen we ieder ons eigen kant op!